Jak dobrze wyglądać po 40 - Krzysztof Ibisz

   Do recenzji trafiła mi się książka inna niż wszystkie. Książka napisana przez mężczyznę znanego z telewizji, prowadzącego wiele programów. Gdy ją dostałem do recenzji pojawiło się w mojej głowie pytanie czy znajdę w książce odpowiedź dlaczego ją napisał? Jeżeli ktoś spodziewa się ckliwych wyznań o karierze i życiu osobistym to się rozczaruje. Książka skierowana głownie dla mężczyzn "na zakręcie", czyli w okolicach czterdziestego roku życia.  Oczywiście przeczytać ją może każdy, ale Krzysztof Ibisz stawia na świeczniku swoje ćwiczenia i swoje wysportowane ciało. O czym więc jest ta książka? Głównie składa się z opisu ćwiczeń, wielu rad dotyczących zdrowego i dobrego odżywania, zalecanych badań które i w jakich odstępach czasu musimy wykonywać, aby być pewni swojego zdrowia. Ibisz opisuje wszystko z własnego doświadczenia, co jest dodatkowym atutem aby się zapoznać z książką. Dieta, styl życia i ćwiczenia  a oprócz tego wiele zdjęć z siłowni na której Krzysztof Ibisz regularnie ćwiczy. Kawałek męskiej, dobrej literatury którą polecam wszystkim entuzjastom sportów siłowych oraz tym dla których zdrowie jest ważne.

  Książkę otrzymałem od wydawnictwa G + J za co serdecznie dziękuję

10 komentarzy:

  1. O kurczę. Ja mam alergię na tego faceta. Aczkolwiek kto wie może w przypływie dbalości o humor rodziny i o szwagra sprezentuję mu własnie to?

    OdpowiedzUsuń
  2. A tyle złych rzeczy słyszałam o tej książce... Choć w sumie - może żartowali z niej ci, którzy nawet jej nie czytali i bawiło ich samo nazwisko autora?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem trochę uprzedzona do takich książek..

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, a jednak ktoś to czyta. Ja myślałam, że dla jaj to wstawiłeś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też za Krzysiem nie przepadam. Wystarczy, że codziennie na mnie spogląda z reklamy banku.
    Ale wygląda nieźle - to trzeba mu przyznać.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, że ktoś żartował sobie z tytułu. Jak dobrze wyglądać po czterdziestce? Mieć kupę kasy na operacje plastyczne. Nie oszukujmy się czasu nie powstrzymamy dietą i ćwiczeniami. Krzyś Ibisz też raczej nie odmłodniał od jedzenia przeciwutleniaczy, moim zdaniem botok z niego kapie.
    Równiez jestem uprzedzona do tych książek, tak jak tych wszystkich jak być seksi/szczęśliwą etc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż.. Książka nie dla mnie, choć pewnie dla niektórych osob może się spodobać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby mi zapłacili, związali, zamknęli- nie przeczytam tej książki i już :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sam bym jej nie kupił,ale była okazja do przeczytania więc przeczytałem. To wszystko...a oprócz tego należy się notatka dla wydawcy na blogu, więc się takowa pojawiła. Ale teraz szykuje się super książka. Blondynka na 2 końcu świata. Już za niedługo skończę. Wysokie loty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja widząc zdjęcie pana Krzysia od razu wybucham śmiechem ,więc książka zdecydowanie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...