Studio słów - zakończenie pierwszego etapu

  Właśnie otrzymałem cudowna informację. Przeszedłem do drugiego etapu konkursu prozatorskiego "Studio słów". Z ponad trzystu prac wybrali trzydzieści i jestem w tej trzydziestce. Jestem w SZOKU!!!Ale się cieszę. Tym bardziej że udział brali również profesjonalni pisarze z całego świata.Teraz muszę przygotować opowiadanie na drugi etap na temat "Na pograniczu". Ale jestem szczęśliwy :-) Teraz trzeba przygotować finałowe opowiadanie, ale mam trochę czasu.
 

15 komentarzy:

  1. Gartuluje!!!:)To niezwykłe wyróżnienie.I życze powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie gratulacje! To duże wyróżnienie :) Trzymam kciuki za kolejny etap!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no gratuluję! Będę trzymać kciuki i życzę wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki :) moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej! Ale informacja! Gratuluję serdecznie!!! Trzymam kciuki i jestem piekielnie ciekawa o czym piszesz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie:)
    Trzymam kciuki za dalsze sukcesy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy serdecznie!

    W imieniu organizatorów konkursu prozatorskiego "Studio Słów" - BAHAMA FILMS oraz WYDAWNICTWA PAPIEROWY MOTYL pragniemy poinformować o wejściu do finałowej trzydziestki. Serdecznie gratulujemy. Otrzymaliśmy ponad 300 zgłoszeń, a poziom prac był niezwykle wysoki, tym bardziej miło nam przekazać dobre wieści.

    Już dzisiaj rozpoczyna się II etap konkursu, w którym zadaniem jest napisanie i przysłanie opowiadania na temat "Na pograniczu". Temat ten można dowolnie interpretować. Termin nadsyłania opowiadania mija 01.09.2011 roku o północy. Na opowiadania o objętości do 15 tys. znaków ze spacjami w formacie Word z danymi osobowymi i adresem mailowym poniżej tekstu w tym samym pliku, czekamy pod adresem: kontakt@bahamafilms.pl


    To treść części wiadomości. Jestem w finale...a jeszcze jestem w szoku...ciągle nie wierzę...

    OdpowiedzUsuń
  8. GRATULUJE!!!!! :) I trzymam kciuki za dalsze etapy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To uwierz... Wielkie gratulacje! Życze powodzenia w kolejnych etapach....

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Trzymam kciuki i życzę powodzenia w drugim etapie!

    OdpowiedzUsuń
  11. jak chcesz to Cię uszczypnę żebyś uwierzył ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie to że jestem w finale jest dużym wyróżnieniem, gdyż opowiadanie napisałem pod wpływem chwili i nie wierzyłem że zajdę tak daleko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ogromnego wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...