Zapowiedzi

 W dniu jutrzejszym tradycji musi stać się zadość...Jest czwartek, więc spotkanie z autorem...Jutro filiżankę aromatycznej kawy wypijemy z Katarzyną Enerlich, a zapewniam już dzisiaj że Kasia ma nam wiele do powiedzenia. A z kim wypijemy kawę w kresie przedwakacyjnym i wakacyjnym? Może powiem że będzie to Małgorzata Kalicińska, Romuald Pawlak, Agnieszka Podolecka, Olga Rudnicka i inni pisarze których dobrze znamy. Już dzisiaj serdecznie zapraszam.

A z innej beczki...czasami w komentarzach w czasie odwiedzin blogowych piszę że z przyjemnością bym przeczytał jakąś książkę. I w ostatnim okresie stało się...napisała do mnie miła Pani proponując książkę którą pragnąłem przeczytać, a dzisiaj miły Pan z Wydawnictwa WAB, gdyż również zobaczył na jednym z blogów moją chęć przeczytania jednej ksiażki. To niesamowite że wydawcy czytają blogi i komentarze (i nie tylko oni). Dziękuję.



11 komentarzy:

  1. Interesujący blog, dlaczego mieliby nie czytać? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak co tydzień z niecierpliwością czekam na jutrzejszy wywiad:)).
    A co do tego, że wydawcy czytają blogi, też mogłam się nie raz przekonać:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piotrze skoro interesująco piszesz, polecasz ksiązki, masz wiernych czytelników to dlaczego mieliby nie czytać? gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojego chyba nie czytają;)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko się cieszyć z tak sympatycznego podejścia wydawców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja zrozumiałam, że zauważyli Twoje komentarze pod postami na innych blogach. Ale mi się poplątało:). To z pewnością przesyt nauką. Tak czy inaczej blog masz ciekawy, więc nie ma co się dziwić, że doceniają Twoje recenzje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz sercem, więc się nie dziwię, że zabiegają o twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To musi być cudowne uczucie, niestety, ja za książkami od wydawnictw muszę się nieźle nabiegać :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje - sama po sobie wiem, jaka to przyjemność jeśli zauważy Cię wydawnictwo lub autor:)

    A WAB-u zazdroszczę Ci jak nie wiem co... Takie świetne kryminały wydają...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytasz książki , wniosek - bratnia dusza !
    Więc pogaworzycie sobie z Kasią przy kawce ( wirtualnej) , a ja sobie poczytam jej " Oplątanych Mazurami " . Właśnie dotarła z księgarni .
    Pozdrawiam !
    Zdzisław

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...