Dodawanie ebooka

 Nie wiedziałem że dodanie ebooka przysporzy mi tylu problemów i wyleje ze mnie potok niecenzuralnych słów. Wczoraj za namową jednego z autorów, który napisał do mnie usiłowałem dodać ebooka gdzie się tylko da. Próbowałem w  pięciu wydawnictwach. Udało się tylko na Virtualo, ale tam książka jest w fazie weryfikacji. Tak czy inaczej chyba dzisiaj się pojawi, o ile nie znajdą jakiś niedociągnięć. W innych wydawnictwach się nie pojawi. Nie wiem co jest przyczyną takiego stanu rzeczy. Za paręnaście minut wyjeżdżam na parę dni do Sopotu, zabieram laptopa i może tam coś się zmieni w tej kwestii? Ale już na starcie mam ochotę dać sobie z tym spokój. Chyba jednak zostanę przy jednym wydawcy. Widocznie tak ma być.

4 komentarze:

  1. Miłego odpoczynku w Sopocie:). A co do wydawnictw, to może spróbuj za kilka dni. Czasami to kwestia nieodpowiedniej chwili, więc warto jeszcze spróbować:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za wytrwałość i cierpliwość, bo widzę, że się przyda. Nie wolno się poddawać, o marzenia trzeba walczyć. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie ma szans na papierową wersję?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Sopotu. Trójmiasto to moje ulubione miejsce nad polskim morzem :)
    Trzymam kciuki, żeby ebook się pojawił na stronie wydawcy :)

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...