Zapytanie kierowane do czytelników

  Znalazłem ewentualnego wydawcę mojej powieści "Trzy" w formie papierowej. Będę współfinansował książkę. Wiele osób wysyła sygnały że chce ją nabyć . Warunek żew formie papierowej. Wydawnictwo może wydrukować minimalnie 50 egzemplarzy, z czego 26 egzemplarzy zostanie wysłanych do bibliotek, w celu archiwizacji (numer ISBN). Podoba mi się fakt, że książka może być oferowana w sprzedaży internetowej wydawnictwa DozaZine. W przypadku wyczerpania nakładu dodrukują na swój koszt. Zmniejszyłem minimalnie czcionkę, z 12 na 11, co dało mi redukcję stron do 92 . Wcześniej było 184 plus okładki. Ten fakt również znacząco wpływa na ostateczną cenę wydania. Oczywiście tekst poprawiony, po korekcje  - dla jasności. Zastanawiam się czy uda mi się sprzedać 24 egzemplarze. Oczywiście, będę dążył, aby cena była jak najniższa. Są chętni na zakup w formie papierowej? Walczę, aby pozostała okładka która jest dodana przy ebooku. Link do wydawnictwa znajduję się w tym miejscu.  Proszę o szczere deklaracje. Nie wiem, czy mam inwestować paręset złotych w coś, co może się okazać kompletną klapą.

19 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej za wersją papierową (z góry przepraszam że jeszcze nie zrobiłam recenzji e-booka, ale prawdę mówiąc nie mam na nic czasu, zwłaszcza na czytanie e-booków). Walcz o tą okładkę bo jest śliczna! Jeżeli uda ci się książkę wydrukować to z chęcią ją zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wprawdzie na książkę chętna nie jestem, ale chciałam wyrazić swoje wątpliwości dotyczące czcionki. Wiem, że jeden rozmiar w którąś stronę to teoretycznie mało, ale weź pod uwagę, że jeśli czcionka będzie za mała, zniechęci to potencjalnego czytelnika. Chociaż myślę, że sprzedaż niecałych 30 egzemplarzy nie powinien być trudny. Życzę powodzenia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że Times Roman 11 nie jest małą czcionką i z powodzeniem można czytać. Zwiększenie do 12 kolosalnie zwiększa cenę, gdyż książka jest grubsza o kilkadziesiąt stron :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ile mniej więcej będzie książka kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena będzie się kształtowała w granicach 10-15 złotych

    OdpowiedzUsuń
  6. Piotrze, kupię z przyjemnością. Mam nadzieję, że autograf dołączysz.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli będzie autograf - to z przyjemnością kupię Twoje dzieło :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że nabędę. Z autografem jeszcze chetniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja także z chęcią zakupię wersję papierową:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żenująco-ambitnej dziękuję...aha..radzę zmienić tabletki, lub lekarza. Twoja złośliwość co do ludzi jest wprost proporcjonalna do jadu, jaki wydzielasz. Jak pisałem twoje żenujące komentarze nie będą u mnie publikowane. Większość blogerów ma ciebie dosyć, przykre że nie potrafisz zachować się jak dama. Intrygi i oczernianie na nikogo mam nadzieję już nie działają :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem jak najbardziej za wersją papierowa i zdecydowanie bym książkę nabyła. Tak sie przybierałam do kupienia ebooka i przybieram się nadal, ale ja strasznie nie lubię ich czytać. A jesli będzie miała autograf to zakupię na pewno ( kto wie może w przyszłości nabierze ona jakiejś mega wartości :D), bo w końcu co to jest podpisać 26 książek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Żenująco-ambitnej? A kto to?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dr. Odpowiedziałem na maila. Dla reszty...myślę że dedykacja jet możliwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już kupiłam sobie e-booka, i wydrukowałam, więc nie kupię papierowej wersji. Chociaż zdecydowanie wolę papierowe wersje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje! Wersja papierowa to tez i dla mnie bedzie w sam raz.
    Spotkania autorskie takze mam nadzieje ze beda organizowane?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kupiłbym dwie,bo znam też osobę, która byłaby zainteresowana:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż mogę napisać...jeśli po przeczytaniu e-booka, będę miała super wrażenia, to na pewno kupie książkę.
    Tak sobie myślę, że raczej nie masz się co martwić o sprzedaż tych 30 egzemplarzy. Cena przystępna, piękna okładka, intrygujący opis - na pewno znajdą się chętni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo chętnie zakupię Twoja książkę w wersji papierowej, już się zastanawiałam czy nie wydrukować e-booka ( jak co niektórzy ) ale zdecydowanie wolę poczekać na wydanie książki. Jeżeli autograf z dedykacją jest możliwy - to jak najbardziej też poproszę o tak miłą pamiątkę :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...