Spóźniony Mikołaj(ejk)

 Postanowiłem sobie sprawić spóźnionego Mikołaja. Skoro nie byłem grzeczny, a wysuwam takowy wiosek na podstawie braku prezentów  w magicznym czasie szóstego grudnia. A co tam... Wszedłem sobie na stronę wydawnictwa Znak i zamówiłem drugą i trzecią część serii "Jutro", oraz  "Gorączkę. W świecie poszukiwaczy skarbów". Wszystkie ksiązki z autografami, dlatego nie mogłem sobie odmówić tego zakupu. Szczerze pisząc zakupiłem pierwszą część "Jutra"  Marsdena po czytaniu wielu pozytywnych recenzji. Zakupiłem i przepadłem. Nie liczę na egzemplarze recenzyjne, sam sobie zaszalałem i wydałem "trochę grosza". Zamówiłem jeszcze jedną książkę o Sherlocku Holmesie, w sieci sklepów Empik (jednak wycofuję się z bojkotowania). Tylko dla mnie nonsensem jest fakt, że aby nabyć książkę tańszą o całe sześć złotych  muszę ją zamówić przez internet, następnie muszą dosłać do punktu w sieci księgarni itd. Tak czy inaczej, przy częstych zakupach może się uzbierać naprawdę duża kwota. Ale tej polityki firmy nie ogarniam.


6 komentarzy:

  1. Gratuluję udanych zakupów:)). Seria "Jutro" i mnie uwiodła:D
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz co, ja chyba też nie byłam grzeczna, bo Mikołaj nic mi nie zostawił, ale przymierzam się do kilku książek za Mikołajkowe straty moralne :)) Zwłaszcza, że ostatnio się zadziało na rynku wydawniczym, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rzadko robię zakupy w Empiku.

    Gigant, Dedalus i Merlin rządzą. Czasem coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O,to zakupy świetne;) Ja jak do tej pory czytałam 2 części serii "Jutro"- cudowna jest<3 Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham serię Marsdena, a sam autor też jest baaaardzo sympatyczny :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę mieć taką choinkę w domu!! :)
    Widzę, że zakupy się udały. I koniecznie muszę w końcu nadrobić serie Jutro, każdy ją czyta!
    Serdecznie zapraszam do siebie na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...