Zaproszenia

  Powoli "wybudzam się" z letargu i chcę przywrócić temu miejscu dawny charakter. Wróciłem do czytania, do pisania i prowadzenia bloga. W związku z tym mam przyjemność zaprosić drogich czytelników do spotkań na moim blogu z dwiema nietuzinkowymi osobami. Są to autorzy, którzy mają zupełnie inny styl pisania i balansują w zupełnie innych "literackich światach". Tradycyjnie nasz rozmowy z pisarzami będą zamieszczane w piątki.

  W najbliższy piątek porozmawiam z Marcinem Brzostowskim - pisarzem i poetą, autorem między innymi takich tytułów jak: "Podpalę wasze serca", "Radio "Miłość" nadaje", "Pozytywnie nieobliczalni" i innych.

  Dwudziestego stycznia zapraszam na rozmowę przy kawie Małgorzatę J. Kursa - autorkę takich książek jak :"Najlepsze jest najbliżej", "Tajemnica sosnowego dworku", a  także  "Teściową oddam od zaraz".

4 komentarze:

  1. Wywiady zapowiadają się nad wyraz ciekawie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ja już zacieram łapki z radości :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostrzegłem błąd w zdaniu.

    Są to autorzy, którzy mają zupełnie inny styl pisanie,

    a nie pisania?:)

    Ciekawie się zapowiada, wywiady na blogach, to niespotykane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzysztof dziękuję. Ja niestety pisze szybko, a następnie nie sprawdzam tego co napisałem :-( Mea culpa

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...