"Zemsta po latach" - Jerry Cotton

Au
         Autor:Jerry Cotton
         Okładka:miękka
         Rok wydania:2012
         Seria:SuperKryminał
         Wydawca:wydawnictwopi.pl
          ISBN:978-83-62781-66-9
   Serię "Super kryminał" widywałem  co jakiś czas na witrynach sieci kiosków inmedia, ale jakoś zawsze przechodziłem obok nich obojętnie. Jako wzrokowiec  oceniałem to co widziałem, czyli format książki, jakość papieru i okładkę. Jakoś do mnie nie przemawiały. Kiedy otrzymałem propozycję napisania o tej książce, po krótkim namyśle zgodziłem się. Nie spodziewałem się niczego, co mnie jakoś zaskoczy, a jak było...?

  Historia rozpoczyna się od sceny napadu, a sam autor nam serwuje na dzień dobry odkrycie sprawców tego godnego potępienia czynu. Do więzienia na długie lata trafia niewinny człowiek, który jednak w czasie rozprawy i ogłoszenia wyroku poprzysięga zemstę na tych, którzy wrobili go w to przestępstwo. Autor pokazuje nam kolejne sceny życia po wyjściu Johna Stevensona, któremu niewiele zostało życia. Poznajemy również osoby, które kiedyś stanęły po drugiej stronie i widzimy perypetie które towarzyszą w ich życiu. Oczywiście giną kolejne osoby, którym Stevenson poprzysiągł zemstę. Kto zabija?

  Książka jakoś specjalnie mnie nie urzekła. Mały format i niezbyt rozbudowane rozdziały nie przekonały mnie do tego, abym sięgnął po kolejne tomy. Fabuła niestety  przewidywalna.  Nie znalazłem nic, co by mnie zaintrygowało. Czyta się szybko. Dobra lektura dla niewymagających. Można potraktować jako książkę na niedzielne popołudnie. 

Za egzemplarz dziękuje portalowi:


6 komentarzy:

  1. Poczatek recenzji byl taki, ze juz myslalam, ze ksiazka byla wielkim zaskoczeniem... ;-))).

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki są dobre na przerywnik między dobrymi powieściami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, uwielbiam kryminały, ale ta książka... nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kryminały, może kiedyś i po ten sięgnę, albo po jakąś inną z tej serii, bo przyznam że jakoś nic nie wpadło mi w ręce z tej serii książeczek.

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...