Blogerzy bajki piszą...



Kto nie słyszał o projekcie dwóch blogerek, który zaowocował jakiś czas temu wydaniem e-booka z opowiadaniami? Tym razem blogerzy muszą się zmierzyć z...bajkami. Oj, łatwo nie będzie. Musimy wejść w dziecięcą wyobraźnię i napisać tekst, który zainteresuje milusińskich. Może czarownice, a może smoki i królewna? Jeżeli jesteś gotowa, gotowy to wyślij swoje zgłoszenie uczestnictwa. 
Szczegóły znajdują się na blogu u Danusi pod adresem : 
http://ksiazkizbojeckie.blox.pl/2012/11/Blogerzy-Bajki-Pisza.html

Zgłoszenie można wysyłać do końca listopada. 


6 komentarzy:

  1. Trzymam w kciuki za realizacje planu.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł :) ja nie potrafię bajek pisać nie skusze się :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie na myśl przychodzą same bajki nie dla dzieci... Chyba pora odstawić fantasy i romanse :P

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również można się zgłaszać. Informacje pod linkiem: http://krainaczytania.blox.pl/2012/11/Blogerzy-Bajki-Pisza.html

    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne wyzwanie, trzymam kciuki, żeby zaowocowało arcydziełami:)

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...