Spotkanie blogerów ksiązkowych - informacja

Otrzymałem dzisiaj maila, którego całą treść zamieszczam poniżej. Może ktos skorzysta z zawartych w nim informacji:

Drogie Blogerki i Blogerzy Książkowi,
 
Od ponad dwóch lat śledzę, co się dzieje na blogach książkowych. Większość z Was śledzi też pewnie stronę www.czytanieszkodzi.pl .
 
Z różnych sygnałów (m.in. spotkań blogowiczów w różnych miastach) wnoszę ostatnio, że istnieje wśród Szanownych Blogerek i Blogerów Książkowych spora chęć do kontaktowania się w realu a nie tylko w blogosferze. Więc może spróbujmy?
Proponuję Ogólnopolskie spotkanie Książkowych Blogerek i Blogerów,  które może stanie się początkiem spotkań regularnych – jeśli nam się spodoba to pierwsze.
 
Proponuję się spotkać 13 kwietnia, w sobotę, ok. godz. 12. Bardzo chętnie nas będzie gościć księgarnio-kawiarnia TARABUK na ulicy Browarnej 6 w Warszawie www.tarabuk.pl, która jest  - z oczywistych powodów - zainteresowana poznaniem Waszej opinii na temat ebooki vs. książki realne...Spotkanie trwałoby do max. 17, z przedstawianiam siebie i swoich blogów, dyskusjami w grupie i podgrupach na różne interesujące nas tematy, zdecydowaniu o kolejnych spotkaniach, jedzeniu i piciu, przeglądaniu książek na półkach (i ew. kupowaniu, będziemy mieli zniżkę) i tak dalej.
 
Po wstępnych zgłoszeniach spróbujemy ustalić dokładny program spotkania, żebyście mieli poczucie, że spędziliście czas ciekawie i pożytecznie i mieliście szansę się dać poznać.
 
Mam trzy prośby:
oczywiście po pierwsze bardzo proszę o kontakt osoby, które chciałby wziąć udzial w tym spotkaniu.
Po drugie, jeśli macie pomysły, czego byście się spodziewali/chcieli/marzyli, żeby się odbyło na takim spotkaniu, to napiszcie.
Po trzecie, prawdopodobnie potrzebować będziemy noclegów dla Blogerek i Blogerów spoza Warszawy. Jeśli ktoś z Warszawy lub bliskich okolic mógłby zaoferować nocleg Blogerce lub Blogerowi to też bardzo proszę o zgłoszenie  (nocleg można zaoferować nawet jeśli nie chcecie czy nie możecie przyjść na spotkanie).
 
Ten mail wysyłam do ok. 360 osób, których książkowe blogi są w bazie czytanieszkodzi.pl Jeśli w bazie nie ma jakiegoś bloga, który znacie to przyślijcie informację, żebym też mógł jej/jego właściciela zawiadomić.
 
Pozdrawiam serdecznie

11 komentarzy:

  1. Niestety do Warszawy mam za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Za daleko do Warszawy :( może kiedyś będzie takie spotkanie bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesująca inicjatywa... szkoda, że też mam daleko, ale może następnym razem?

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja żałuję że mam tak daleko, mam jednak nadzieję że pomysł się sprawdzi a w przyszłości faktycznie przeobrazi się w male "zloty" gdzie blogarzy będą ciągnąć z całej Polski i nocować choćby na podłodze u innych blogerów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym wziąć udział ale mam strasznie daleko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym udała się na takie spotkanie. Prowadzę od kilku dni blog NIETYPOWE RECENZJE MARTY i z liczby "wejść" wnioskuję że moje wpisy są dobre. Ale raczkuję jako recenzentka, pisze raczej eseje niż recenzje, a takie spotkanie na pewno wiele by mi dało. Jeśli jednak ma odbyć się w Warszawie, będę musiała obejść się smakiem Pozdrawiam i gratuluję pomysłu.
    Marta Grzebuła http://jarzebina22.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak reszta pomarudzę tylko, że do W-wy mi za daleko, ale sama inicjatywa bardzo mi się podoba. Gdyby przekuła się w jakąś małą tradycję to chętnie wybrałabym się na kolejne takie spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  8. To brzmi jak propozycja założenia loży masońskiej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tylko dostałam tego maila, żałowałam, że to Warszawa...
    Wybierasz się?
    Jeśli tak, proszę o relację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sprawa takie spotkanie z innymi bloggerami. Ja co prawda do warszawy mam za daleko, lecz jeśli zostanie coś takiego zorganizowane bliżej mnie to z chęcią się pojawię:)

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...