Tom Chatfield - "Książka do przeżycia"

 Książkę otrzymałem w prezencie. Nie spodziewałem się takowej niespodzianki, ale podszedłem do niej z dystansem. Irytują mnie książeczki - kolorowanki, oraz książki w rodzaju poradników w stylu jak żyć, aby życie było lepsze. Podtytuł książki brzmi "Kreatywna książka dla dorosłych". I zapewniam, że nie ma tutaj przesady. 

 "Książka do przeżycia" zawiera szereg sentencji, ćwiczeń, fragmenty przemyśleń i ćwiczenia do wykonania przez czytelnika. I tutaj chyba jest największa niespodzianka. Odpowiedzi na zadawane pytanie pomagają wejść czytelnikowi  w podróż do włąsnego wnętrza i poznać siebie. Autor doskonale dobrał teksty, a ćwiczenia są po prostu genialne. "Książka do przeżycia" to podróż przez moje indywidualne życie. Ta książka wyzwoliła we mnie kreatywność i pozwoliła mi na oderwanie się od problemów. Ta książka to swoista magia. Szczerze? Nigdy nie przypuszczałem, abym kiedyś pisał pozytywnie o takiej lekturze. A jednak...Przepadłem z kretesem. Genialne treningi, a sama książka to doskonały podręcznik do codziennego używania. Doskonały na prezent. Skupiając się na swoich potrzebach lepiej zrozumiemy innych. Ta książka ma szansę, aby stać się wielkim hitem wydawniczym. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...