Bear Grylls - "Trenuj dla siebie"

Edward Michael „Bear” Grylls (ur. 7 czerwca 1974 w Bembridge) – brytyjski podróżnik, alpinista, popularyzator sztuki przetrwania i Naczelny Skaut Wielkiej Brytanii.
Przeczytałem wiele książek dotyczących treningu i naprawdę ciężko jest mnie zaskoczyć, a tym razem tak się stało. Autor pisze w sposób prosty, a przy tym każde ćwiczenie jest doskonale opisane i sfotografowane w każdym kolejnym etapie.
Mamy tutaj treningi z odważnikiem kulowym (kettlebell), z masą własnego ciała (bodyweight), oraz uelastyczniający (primal power). Oczywiście jest rozdział o regeneracji po treningu, oraz prawidłowym odżywianiu, które jest niezwykle ważne.

Zaskoczył mnie dodatek, dotyczy 12 - tygodniowego rozwoju sprawności fizycznej (karty postępów. Możemy mierzyć ciało, ważyć je, podane są również propozycje ćwiczeń dostosowane do poziomu zaawansowania. A na konic pytanie - Jak się czujesz? Mamy kilka wariantów odpowiedzi. To naprawdę pomaga. 

Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...