środa, 18 stycznia 2017

Heike E. Wagner - "Labrador Wychowanie i zdrowie"

Pierwszy labrador pojawił się w moim życiu kilka lat temu. Wtedy jeszcze młody pies ze schroniska okazał się być wiernym przyjacielem, doceniającym życie takie, jakie otrzymał.

Kiedy nagle pojawił się nowy (kilka dni temu) wiedziałem, że lekko nie będzie. Labek z październikowego miotu okazuje się być zwierzęciem niezwykle ruchliwym. Sam musiałem przewartościować życie, zmienić organizację zajęć i uzbroić się w cierpliwość.

W sieci czym prędzej wyszukałem książkę na temat wychowania labradorów. Niestety, nie mogę powiedzieć, aby ta książeczka powaliła mnie treścią. Zakupiłem ją ze względu na aspekt wychowawczy zwierzaka, nad którego temperamentem próbuję zapanować. Niestety, na temat samego wychowania jest niewiele. Mnogość obrazków i mało treści, która by pomogła w jakiś sposób. Więcej informacji odnalazłem w sieci. Szkoda. Książka wydana na ładnym papierze, piekne zdjęcia, ale przecież nie o to chodzi w tym opracowaniu.
Prześlij komentarz

Marcin Grygier - "Nie mów, że znikną"

  Autor jest mi znany z innej swojej książki, ale po lekturze ostatniej stwierdzam że Grygier rozwinął swój warsztat literacki. To jest ...