Heike E. Wagner - "Labrador Wychowanie i zdrowie"

Pierwszy labrador pojawił się w moim życiu kilka lat temu. Wtedy jeszcze młody pies ze schroniska okazał się być wiernym przyjacielem, doceniającym życie takie, jakie otrzymał.

Kiedy nagle pojawił się nowy (kilka dni temu) wiedziałem, że lekko nie będzie. Labek z październikowego miotu okazuje się być zwierzęciem niezwykle ruchliwym. Sam musiałem przewartościować życie, zmienić organizację zajęć i uzbroić się w cierpliwość.

W sieci czym prędzej wyszukałem książkę na temat wychowania labradorów. Niestety, nie mogę powiedzieć, aby ta książeczka powaliła mnie treścią. Zakupiłem ją ze względu na aspekt wychowawczy zwierzaka, nad którego temperamentem próbuję zapanować. Niestety, na temat samego wychowania jest niewiele. Mnogość obrazków i mało treści, która by pomogła w jakiś sposób. Więcej informacji odnalazłem w sieci. Szkoda. Książka wydana na ładnym papierze, piekne zdjęcia, ale przecież nie o to chodzi w tym opracowaniu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...