Jest ktoś kto się zna na Kindlach? Dzisiaj otrzymałem nowiutkiego, wprost z USA i wgrywałem aktualizacje. Na ostatniej (polski lektor) nastąpił całkowity zwis przy restarcie. Pojawił się napis w języku angielskim że sa trzy błędy, mam podany numer do USA i mam dzwonić oraz podać kody błędów. Ratunku...ktoś może mi pomóc jak zrestartować ten sprzęt? Myślę że wtedy by wszystko wróciło do normy, a sam bym usunął ostatnią modyfikację z polskim lektorem. Może mi ktoś w tym pomóc?
4 komentarze:
Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Michael Yapko - "Kiedy życie boli. Zalecenia w leczeniu depresji. Startegiczna terapia krótkoterminowa"
Wracam z książką, która zrobiła na mnie niezwykłe wrażenie, a o depresji wiem dużo nie tylko ze strony naukowej, ale z własnego doświadcze...
-
Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...
-
Moi drodzy. Dzisiaj goszczę na blogu niezwykłą kobietę, która z miłości do książek założyła z bratem wydawnictwo NieZwykłe. I tak się ...
-
Spokojne życie znanego gdańskiego dziennikarza – Emila Żądło – zakłócone zostaje po tym, jak ktoś podszywa się pod niego w Internecie,...
Kindla jeszcze nie mam, ale może ten poradnik się przyda. Mam nadzieję, że wszystko się naprawi i będzie działać :).
OdpowiedzUsuńNie masz tam sposobu na restart? W instrukcji?
OdpowiedzUsuńMoże poszukaj tu:
http://swiatczytnikow.pl/
K... To już trzeci komentarz, co tu się dzisiaj wyprawia?
A może masz na plecach czytnika taką dziurkę? Ja tak mam w onyksie. Tam trzeba wsadzić szpilkę i lekko nacisnąć, tak u mnie robi się restart.
OdpowiedzUsuńnie wiem,czy o taki blad chodzi,niestety tylko po angielsku:
OdpowiedzUsuńSymptom Resolution
Kindle is not recognized by your computer or you receive an error message when you plug your Kindle into your computer.
Possible cause:
Kindle not connected to a powered USB port.
First, disconnect Kindle from computer and try plugging it back in using a different USB port. You can also try using a different micro USB cable, if available. If it is still not working, follow these next steps:
Restart Kindle by pressing Home > Menu > Settings > Menu and select Restart.
Connect the Kindle to a USB port on the back of your computer.
Restart your computer with the Kindle connected to it.
If these steps do not resolve the issue, you can reset your Kindle. Unplug your Kindle from the outlet or computer, slide and hold power button for 15 seconds, and wait for 5-10 minutes.
Please contact us if you continue to experience problems with your Kindle.
A TU LINK,JESLI TO INNY PROBLEM,MOZE BEDZIE POMOCNE,POWODZENIA!
http://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&nodeId=200510540