Moje "inne światy"

   Moje marzenie powoli wchodzi w czyn. Otrzymałem dzisiaj ostateczną korektę i jeszcze dzisiaj wyślę ją do wydawnictwa Virtualo. Otrzymałem propozycję od "konkurencji", ale z braku jasnych odpowiedzi które mnie interesowały wybrałem Virtualo. W czasie godziny mam otrzymać tylną okładkę i można wysyłać. Mam wiele obawy, w końcu to debiut i książka jakiś czas temu. Mój korektor dokładnie wszystko sprawdził, naniósł poprawki. Książka nosi tytuł "Trzy". Ukaże się w formie ebooka i będzie dostępna w większych księgarniach jak Empik, Gandalf, Amazon oraz na portalach typu nakanapie itd.

   Książka opowiada o trzech kobietach, które z pozoru nic nie łączy, a jednak jest inaczej. Jest tam trochę miłości (była pisana pod konkurs literacki dla kobiet), jest trochę sensacji, psychologii oraz również "uaktywniłem" jedną postać "z innego wymiaru" - tudzież dobrze znaną większości ludzi. Teraz, patrząc z perspektywy czasu nie napisał bym takiej książki, dlatego tak długo czekała na swój czas na dysku (około jednego roku). Bohaterowie jednak we mnie żyją, ja ich wydałem na świat i nie miałem sumienia uśmiercić. Dlatego powstała ta książka. Po części na konkurs, a po części aby sprawdzić się w tamtym czasie jako literat. Przez rok mój warsztat się zmienił. Piszę (mam nadzieję) dojrzalej.Jeżeli ktoś zechce poznać Ewelinę, Martę i Marię - kobiety z odmiennych światów oraz Andrzeja i Sławka to już zapraszam do lektury. Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Widzę, że już wszystko zapięte na ostatni guzik. Bardzo się cieszę i ciekawa jestem tej historii:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam jeszcze na tylną okładkę. Ale cieszę się że zdecydowałem się na publikację.

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz już można gratulować bez obawy, że się zapeszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie jestem ciekawa twego stylu pisarskiego i oczywiście nęci mnie historia tych trzech kobiet. Mam nadzieję, że może uda mi się kiedyś je poznać. A zapytam się z ciekawości czy myślisz nad wydaniem w wersji papierowej?

    OdpowiedzUsuń
  5. także jestem ciekawa całej historii i jeszcze raz serdecznie gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz Gratulacje! I czekam niecierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam w takim razie na informację kiedy będzie dostępna w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie :) jakie to szczęście, gdy marzenia się spełniają...

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro nawet Marta się znalazła to muszę kiedyś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z ciekawości i sympatii z pewnością sięgnę po tę książkę, gdy tylko nadarzy się okazja:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wszystkim. Walczyłem parę godzin po tym, gdy otrzymałem maila z dobrymi radami. Chciałem umieścić książkę gdzie się tylko da, ale udało się tylko na virtualio. Teraz czeka na akceptację, mam nadzieję że jutro już będzie do kupienia.

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...