piątek, 4 listopada 2011

Zaproszenie na Kulturokampf

  Dzisiaj wywiadu  z pisarzem nie będzie, za co serdecznie przepraszam. Ostatnio mam mniej czasu, ale obiecuję się poprawić i zaprosić do rozmów autorów znanych i lubianych. Nie dalej jak wczoraj otrzymałem telefon z Krakowa, z propozycją nie do odrzucenia, którą musiałem odrzucić. Chodzi o wzięcie udziału w cyklicznej imprezie, w czasie której miałem czytać fragment swojej książki, a następnie miała się wywiązać rozmowa dotycząca książki. Niestety, nie mogę się pojawić w Krakowie, ale myślę że innym razem pojawię się na Kulturokampf i wezmę w nim udział. Zaproszenie jest otwarte. Na moje miejsce zaproponowałem Kamila Czepiela, który aktualnie pracuje w Krakowie i jest mu zdecydowanie łatwiej pojawić 24 listopada na spotkaniu i porozmawiać z czytelnikami. W razie zainteresowania spotkaniem autorskim z Kamilem (wstępnie się zgodził) mogę podać adres, gdzie się to spotkanie odbędzie. W tej sprawie proszę pisać na e-maila.  Przypomnę, że Kamil jest autorem "Przedśmiertnego neuroleptyku". Jest młodym, zdolnym artystą, propagującym ochronę przyrody. Kamil prowadzi również autorskiego bloga, do którego odwiedzin serdecznie namawiam. To jest naprawdę nietuzinkowa postać.
Prześlij komentarz

Simona Kossak - "O ziołach i zwierzętach"

 Wiele dobrego słyszałem o autorce, dlatego postanowiłem przeczytać coś jej autorstwa. Mój wybór był przypadkowy, a może jednak nie? Naz...