Debiuty

   Już za paręnaście godzin w tym miejscu ukaże się mój wywiad ze znakomitą  pisarką Katarzyną Michalak. Tym samym  otwieram cykliczne spotkania z pisarzami, które tym razem będą się odbywały w piątki. Również wprowadzam pewne zmiany w formach naszych rozmów. Ale tutaj ostatnie słowo zostawiam pisarzowi. 
  Dzisiaj dowiedziałem się że mój znajomy wydał swój debiutancki tomik poezji. Bardzo mnie to cieszy, gdyż uważam że ma duży talent.  Cieszę się że się na to zdecydował. Dla zainteresowanych bezpłatne fragmenty jego twórczości można pobrać w tym miejscu.  Sam "Młynek kawowy" z wykształcenia jest matematykiem.
  Również powoli dobiega korekta mojej  książki, co mnie niezmiernie cieszy. Najdalej w poniedziałek prześlę utwór do Wydawnictwa. Cieszę się że tyle osób na blogu deklaruje chęć przeczytania tego co napisałem, mimo że będzie to w formie ebooka. Mam nadzieję że komuś się to spodoba. Jeżeli wszystko ułoży się po mojej myśli, to za tydzień moja książka będzie w księgarniach. Dziękuję Wam za wsparcie i za wiarę w moje możliwości. Otrzymuję ciepłe komenatrze, piękne maile. Na te ostatnie staram się w miarę regularnie odpisywać. 

1 komentarz:

  1. Widzę, że mamy wspólnego znajomego ;) Już ja mu pokaże, że nic mi nie napisał!! Focham się na niego!

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...