Odpowiedzi na pytania...

 Zazwyczaj nie biorę udziału w tego typu ankietach, z prostej przyczyny...Nie mam pojęcia o ich istnieniu, albo nie mam pojęcia że ktoś mnie do takiej zabawy zaprasza. Trochę latek już mam, jestem prawie "na zakręcie życia". Tym razem Soulmate, która mnie zaprosiła, jednocześnie poinformowała mnie o zaistniałym fakcie. Dziękuję i przechodzę do odpowiedzi na pytania. 

  1. Kryminalne śledztwa czy makabryczne sceny z horrorów?
 Uwielbiam horrory, ale takie w których straszy, w których pojawiają się duchy. Nie znoszę książek, w których krew przelewa się z każdej strony.

    2. Główny bohater płci męskiej czy żeńskiej?
 To zależy od tego, o czym opowiada książka. Trudno psychopatycznym, seryjnym mordercą ustanowić kobietę, chociaż autorzy coraz częściej sięgają po takie właśnie rozwiązania.

     3. Upalne lato czy mroźna zima?
 Zdecydowanie mroźna zima. Nie znoszę upałów. 

   4. Serial czy film na podstawie książki?
 Jest to zależne od adaptacji. Seriale są mniej lub bardziej udane. Wydaje mi się, że tutaj najlepszym rozwiązaniem jest dokładne rozeznanie, co będzie lepsze. Niektóre książki nadają się wyłacznie na filmy.

   5. Muzyka czy kompletna cisza podczas czytania?
Lubię czytać w ciszy, ale delikatny podkład muzyczny czasami wprowadza w nastrój. 

   6. Pociąg czy autobus?
Zdecydowanie pociąg, lub samolot.

   7. Pisarze polscy czy zagraniczni?
Czytuję pierwszych i drugich. Uważam, że nasi rodzimi autorzy mają duży potencjał artystyczny. 

    8. Wątki romantyczne czy ich brak w powieściach?
Mnie osobiście nie przeszkadzają,. ale ich nadmiar może już przeszkadzać.

   9. Siatkarze czy reszta świata?  A tak na poważnie: oglądanie czy uprawianie sportu?
Zdecydowanie uprawianie. Uprawiam sporty. Jeżdżę na rowerze, ćwiczę na wioślarzu, chodzę na siłownię i biegam. 

    10.  Czytanie książek cudzych czy pisanie własnych?
 W moim wypadku zarówno czytanie, jak i pisanie są ważne. Ukończyłem drugą powieść, aktualnie mam zamiar napisać trzecią. Daję sobie na to 21 dni. Trzecią powieść chcę wydać w USA.

   11. Zabieranie książek na koniec świata czy czytanie tylko w sterylnych warunkach domowych?
 Zdecydowanie to drugie. Ale mam to szczęście, że jestem posiadaczem kindla i ponad 700 książek mam w urządzeniu. 

Ja nikogo nie nominuje, gdyż nie mam pojęcia kto już brał w tym udział.


 

5 komentarzy:

  1. :-)
    Widzę, że przeciwników upałów wcale nie ma tak mało ;-)
    Z tymi zabawami zazwyczaj tak bywa,że po pewnym czasie odpuszcza się dalsze nominacje, bo już wszyscy brali udział. Sama się dziwiłam, że tak długo się uchowałam nie pytana.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi :) 21 dni na książkę? To chyba nic nie robisz, tylko myślisz i piszesz :D Powodzenia wariacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, w końcu znajduję kogoś w blogosferze, kto tak jak i ja uwielbia zimę i nie znosi upałów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Daję sobie 21 dni na napisanie na wakacjach, kiedy będę na podkarpackiej głuszy i nie bęę miał nic innego do roboty :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie masz wrażenia, że kobiety jako psychopatyczne morderczyni wypadają ciekawiej? :)

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...