Ewa Formella - "Listy do Duszki"


Kilka razy podchodziłem do napisania o tej książce. W końcu zrozumiałem, że nie potrafię ubrać w słowa emocji towarzyszących mi w trakcie lektury "Listów do Duszki". Historia mająca początek przed wybuchem drugiej wojny światowej. Miłość ludzi, których nie miało prawo nic połączyć. A jednak stało się inaczej. Stefania i Henrich zakochują się w sobie, a świadkami ich uczucia jest cisza. Zdają sobie sprawę, ze nie mogą być razem. 
To jest dopiero początek, gdyż autorka przeplata wątki współczesne z przeszłości owymi. W tle pojawia się kobieta, która wysłucha tej historii i zrobi coś więcej. Niedopowiedzenia z przeszłości niosą ze sobą wielkie rozczarowania i otwarte rany. 

 W tej opowieści mamy fascynujące historie i tytułowe listy, które są czymś o wiele ważniejszym od pustych słów. Listy, niosące nadzieję, listy niosące pocieszenie. Za słowami pisanymi kryją się niewyśpiewane pieśni o miłości. 

 Na szczęście ta opowieść nie okazałą się być przesłodzoną opowiastką, których jest zasyp, ale opowiedziana z dużą wrażliwością, dbałością o detale  wprowadza czytelnika w niezwykły świat akcji, która ma miejsce w trudnych czasach. 

Ewa Formella skradła moje serce tym utworem. To książka napisana sercem, nie pod publikę i w tym tkwi jej moc. Jest AUTENTYCZNA. Polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...