Wyjasnienia

  Czasami trzeba przeczekać pewien czas, zamiast wcisnąć przycisk DELETE i wykasować lata prowadzenia bloga. "Pisany inaczej" miał wzloty i miał upadki. Prowadziłem tutaj wywiady z autorami, pisałem o książkach i poznawałem innych ludzi. W międzyczasie założyłem odpowiednik bloga na fb i tam mam o wiele większy zasięg, do tego dwa profile autorskie oraz wydałem cztery powieści. 

A codziennie trwa walka z chorobą, praca, milion rzeczy do załatwienia. Wczoraj biłem się z myślami, czy mam zamknąć "TO" miejsce, dla mnie bardzo ważne. Nie jest tak popularne jak kiedyś, sam nie odwiedzam innych blogów i powodem nie jest lekceważenie piszących, ale zwyczajnie brak czasu. 

 Ostatecznie postanowiłem zostać tutaj, wrzucać posty oraz dodawać skopiowane chaty po niedzielnych, cyklicznych rozmowach z autorami na zamkniętej grupie "Świat książek Piotra Podgórskiego". Może z czasem odbuduję renomę sprzed lat? Tego nie wiem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...