Jay Shetty - "Zacznij myśleć jak mnich"

 


 

 Nie jestem zwolennikiem poradników i sięgam po nie rzadko, ale czasami jednak coś wpada w moje ręce. Zaintrygował mnie tytuł i zdecydowałem, że zaryzykuję lekturę książki, co okazało się być dla mnie niezwykłym przeżyciem. Dlaczego? Po pierwsze niestety nigdy nie słyszałem o tym człowieku, będącym byłym mnichem, co bardzo mu pomaga przekazać mądrości życiowe. Czytając książkę łapałem się na tym, że przecież ja to wszystko wiem,a le czy oby na pewno? Mieć świadomość, a wprowadzić w życie zmian to dwie różne sprawy. Autor przemyca mądrości, kieruje się duchowością w którą głęboko wierzy, co daje się odczuć w czasie lektury. Warto dać szansę tej książce, będącej bez wątpienia czymś niezwyczajnym. Oczywiście nie można przyjmować wszystkiego jako pewnik, ale warto zapoznać się z treścią, chociażby ze względu na przesłanie.Serdecznie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...