Wywiady

  Z wieloma polskimi autorami mam kontakt, dlatego postanowiłem że jeżeli pojawi się taka możliwość to wraz z książką pojawią się wywiady jej autora. Specjalnie dla czytelników mojego bloga. Mam nadzieję że dzięki temu blog zyska na atrakcyjności. W najbliższym czasie przewiduję wywiad z Anną Klejzerowicz - pisarką, fotografem, publicystką i współpracownicą wielu wydawnictw. Anna Klejzerowicz jest autorką "Sądu ostatecznego" , "Złodzieja dusz", "Ostatnią kartą jest śmierć" oraz najnowszej książki "Cień gejszy".

  Drugą osobą jest Mariusz Zielke - znany dziennikarz śledczy i gospodarczy, autor pierwszego w Polsce thillera finansowego pt. "Wyrok". Wielokrotnie nominowany w wielu kategoriach  publicystycznych. Właściciel Niezależnej Gazety Internetowej  ngi24.pl

  Rozmowy będą dotyczyć książek, ale nie tylko. Poruszmy ważne tematy dotyczące życia, pasji autorów a także planów wydawniczych.

3 komentarze:

  1. Wywiady to coś, co tygryski lubią najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) Wywiady bywają bardzo ciekawe, więc będę sprawdzała, co się urodzi :)

    A swoją drogą przypomniałeś mi, że dostałam ofertę napisania recenzji do książki "Wyrok" i zupełnie zapomniałam odpisać przez te moje ostatnie zawirowania. Lecę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  3. zapowiada się bardzo interesująco :) czekam na wywiady :)

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...