Trochę słońca w deszczowy dzień

  Wczorajszego wieczora miałem okazję przeprowadzić długą rozmowę z uroczą pisarką, której książki są dobrze znane szczególnie kobietom, chociaż sądzę że mężczyźni również czytają jej książki, ale jakoś nie spieszą o tym informować świata. Autorka od początku rozmowy wykazała się dużą skromnością, wrodzoną inteligencją oraz bardzo pozytywnym nastawieniem do życia. O kim piszę? Piszę o Katarzynie Michalak znanej z takich książek jak „Sekretnik”, „Lato w Jagódce”, „Poczekajce”, „ Zachcianku”, „Zmyślonej” i innym książkach, które rozświetlają czytelnikom życie i dają wiele wskazówek.

    Niestety zgodnie z wcześniejszą decyzją zamknąłem „przepytywanie” pisarzy na okres wakacyjny, ale Katarzyna Michalak otworzy nowy sezon już we wrześniu. Już w pierwszy czwartek września spotkamy się z Kasią i porozmawiamy. O czym? Naturalnie o tym co kocha. O jej dorobku literackim, o kolejnych planowanych książkach, ale z pewnością będzie w wywiadzie dużo, dużo więcej informacji. Dodam że wywiad z Kasią będzie przeprowadzony w innej formie, niż do tej pory.W jakiej? Na razie niech to zostanie słodką tajemnicą.

    Katarzynę Michalak z pewnością cechuje coś, co nazywa się skromność, duża pokora, ogromny potencjał inteligencji, empatii oraz dystans do świata i ludzi. Po paru minutach "mnie miała". Co to znaczy? Trudno jest zdobyć moje zaufanie, nawet wśród znajomych, a Kasia ma w sobie coś takiego że wszelakie mury od razu runęły. Jestem przekonany doskonale przekłada się na kontakt z czytelnikami które doskonale rozumieją to co chce przekazać w swoich książkach, szczególnie z tymi z którymi spotyka się osobiście. Ja sam przyznaję się że nie czytałem żadnej książki tej autorki, ale zamierzam to zmienić w czasie wyjazdu wakacyjnego. Jestem ciekawy książek Kasi. Zapraszam do obejrzenia krótkich spotów reklamujących jej wybrane książki. Wczoraj przypadkowo zobaczyłem teledysk „Poczekajki” i chcę przeczytać tę książkę. Kto z nas nie szuka w swoim życiu Edenu? Zapraszam do zapoznania się z książkami Kasi Michalak.Zapraszam nie tylko kobiety, ale również mężczyzn. 

Tutaj znajdziemy linka do strony autorki.

Poniżej zamieszczam teledyski które nawiązują do książek Kasi. 









17 komentarzy:

  1. Piotrze musisz jak najprędzej nadrobić zaległości w lekturach Pani Kasi :) już się nie mogę doczekać września... ale ty jesteś, musiałeś tak rozbudzić apetyt?

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki ciekawe i żałują, że nie miałam okazji, aby je przeczytać. Z pewnością jednak nadrobię zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piotr koniecznie musisz poznać książki Kasi :):):)
    Tylko czytaj między wierszami :P:P:P
    Inaczej nie wolno!!!!!Wręcz zakazane :P:P:P:P

    Ciekawi mnie czy faceci też tak potrafią czytać ???? Okażę się jak zobaczymy pierwszą recenzję :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam książki Pani Kasi, z niecierpliwością więc czekam na wywiad jaki przeprowadziłeś z autorką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę miałam na oku twórczość tej autorki :D, z chęcią również nadrobię "zaległości".

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała nadrobić zaległości w lekturze książek pani Kasi:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiła postać Pani Kasi i pewnie zagłębię się w jej treści. Pięknie pachną już z daleka.
    Przesyłam promień słońca.

    OdpowiedzUsuń
  8. P. Kasia eh co tu duzo pisać, zdobyła moje serce swoimi książkami i historiami :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisał pan: "Tutaj znajdziemy linka do strony autorki." Czy to przypadkowy chochlik sie wkradl? Chodzi oczywiscie o "linka" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. książki pani Katarzyny są REWELACYJNE! :)
    ach, uwielbiam jej historie.. są przesycone magią i ciepłem..

    z niecierpliwością czekam na wywiad, który przeprowadziłeś z autorką mojej ukochanej "Poczekajki" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki tej autorki przede mną, ale wiele pozytywnych recenzji czytałam o nich. A wywiadu jestem ciekawa, poczekam do września :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z Sabinką.t1...tylko między wierszami...
    czekam z niecierpliwościa na wywiad...w książkach się zakochałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam nic Pani Kasi i szczerze przyznam, że nieco zniechęcały mnie niektóre negatywne recenzje. Będę musiała się chyba jednak odważyć i spróbować :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę się doczekać wywiadu z p. Kasią ;)
    Że też każesz nam tyle czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja co rusz czytam pozytywne opinie o książkach pani Michalak i w ogóle pozytywne opinie na temat jej samej. Niestety sama jeszcze nie miałam przyjemności czytać żadnej z jej książek, ale myślę, że kiedyś to nadrobię 8)

    OdpowiedzUsuń
  16. aleeee fajnie!
    byle do września! Uzbrajam się w cierpliwość i wypatruję wywiadu. Pani Kasia jest przesympatyczną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdy jest mi smutno i źle, wchodzę w tak przyjazne progi, czytam komentarze od moich kochanych, najmilszych Czytelniczek i od razu robi się radośniej. :)
    Dziękuję, Piotrze, dziękuję, Dziewczęta. Mam nadzieję, że spodoba się wywiad, a tym z Was które nie czytały - moje książki.
    Serdeczności Poziomkowe
    Kejt Em jak Autorka

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...