"Spacer po Paryżu" - Pas Paschali, Brian Robinson

 Kto nie kocha Paryża? Ręka w górę. Przez wielu ludzi to miasto jest zaliczane do najpiękniejszych dla świecie. Przyznam się bez bicia, że miałem problem z wyborem przewodnika i sięgnąłem po najtańszy. W pełni zaspokoił moją ciekawość i z pewnością wskaże miejsca, które będę chciał odwiedzić w okresie wakacyjnym. Przewodnik wydany przez National Geographic zawiera dziesiątki miejsc z dokładnymi opisami. Został podzielony na trzy części " Lotem błyskawicy", " części Paryża", oraz "Wskazówki dla podróżnych" zadowoli każdego. Czytając popłynąłem wraz z przewodnikami, którzy opisują barwnie każde miejsce. Nie miałem pojęcia, że to miasto ma tyle ciekawych miejsc wartych zwiedzenia. Do tej pory byłem laikiem w kwestiach Paryża, ale to się zmienia. Czekam na lato i moment, kiedy moja noga stanie na paryskim lotnisku. Nie mogę się już doczekać.

10 komentarzy:

  1. Tym razem jednak podziękuje, ponieważ nie wybieram się w najbliższej przyszłości do Paryża, więc powyższy przewodnik raczej mi się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam więc na relację z podróży!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nigdy nie byłem w Paryżu, więc tym bardziej będę chciał przeczytać o nim parę słów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chętnie bym znowu poszlifowała paryskie bruki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doceniam dobre przewodniki, ponieważ często uatrakcyjniały moje podróże. W Paryżu jeszcze nie była, ale wszystko przede mną :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie byłam nigdy w Paryżu, ale moja siostra miała okazję i bardzo mnie zachęciła, by zobaczyć ten kraj. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ps. pisząc kraj miałam na myśli oczywiście Francję ogólnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie byłem w Paryżu, ale moja dziewczyna tak - może ten przewodnik nam się przyda, gdy wybierzemy się tam kiedyś wspólnie :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka miesięcy temu byłam w Paryżu i rzeczywiście trudno nie kochać tego miasta. Ma coś w sobie! A do przewodnika z chęcią zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzę o zwiedzeniu Paryża, więc gdy w końcu mi się uda, to najpierw poczytam, ale poza zwiedzaniem najmocniej interesuje mnie picie kawy w jakiejś uroczej kawiarence :)

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...