Okazja w Nexto - Alice Munro

 Dzisiaj w Nexto wyjątkowa okazja. "Za kogo ty się uważasz?" Alice Munro w cenie 17,94 złotych w formacie mp3. Czyta Anna Gajewska. Ja zakupiłem. Delektuję się słowami płynącymi z głośnika. Ponad 8 godzin nagranego tekstu. Wystarczy na stronie nexto.pl wejść w zakładkę "Okazja Dnia". jeżeli ktoś jest fanem twórczości pisarki, to być może ta wyjątkowa okazja go zainteresuje. Na chwilę obecną dwanaście procent już jest sprzedane, więc warto się pospieszyć. Tym bardziej że zniżka obejmuje czterdzieści procent. Nexto każdego dnia przygotowuje inne pozycje z wyjątkowymi rabatami cenowymi. Ja często zaglądam i kupuję.


6 komentarzy:

  1. Ja niestety nie słucham audiobooków, więc tym razem spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez nie przepadam za audiobookami:/
    ksiazki nie czytalam a okladka tak mocno misie podoba ze poszukam w wersji papierowej i przeczytam:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech te rabaty. Człowiek sobie tłumaczy, że nie ma czasu, że już ma co czytać, ale cichy głosik szepce, że okazja i co robić. Człowiek kupuje, no bo potem będzie żal, że nie skorzystał, albo go podkupią, itp. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie cierpię audiobooków - moje myśli fruną i skupiają się na każdej innej rzeczy, byle nie na tekście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też audiobooki nie przekonują jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie audiobook chyba też nie jest ulubioną formą książki, ale właściwie nigdy żadnego nie słuchałam, więc może czas spróbować...

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...