Napiszmy ksiązkę z Magdaleną Kordel "Wydarzyło się w Malowniczem".

 Znana pisarka Magdalena Kordel po raz kolejny wyciąga rękę do blogerów, zapraszając ich do wspólnego napisania antologii opowiadań, inspirowanych najnowszą powieścią Autorki" Malownicze.Wymarzony dom".  Tym razem motywem jest małe miasteczko położone w Sudetach, o nazwie Malownicze. Po raz drugi wziąłem udział w tego rodzaju akcji i jestem bardzo zadowolony. W fazie końcowej każdy, kto napisze opowiadanie, może zakupić własny egzemplarz książki (lub więcej egzemplarzy) po kosztach druku.

 Pisarka nie zapomina o blogerach, mających w sobie żyłkę do pisania i nie bojących się oceny przez innych. Moje opowiadanie ukazało się jako drugie. Dziękuję Autorce za zaproszenie i w jej i swoim imieniu zapraszam innych blogerów do pisania. Wspólna akcja jest ciekawym pomysłem i scala społeczność blogerow w Polsce. Czy warto stać się pisarzem na krótką chwile? Warto się przekonać, jak to jest. Zapraszam do czytania, jak również do komentowania.

 Szczegóły na stronie Autorki pod adresem:

http://magdalenakordel.blogspot.de/p/wydarzyo-sie-w-malowniczem.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...