Agnieszka Krakowiak - Kondracka - "Zostań do rana"


Ta książka ma wielki potencjał, jeżeli chodzi o język i jest zdecydowanie skierowana dla miłośników zwierząt. Taką postacią jest główna postać - Baśka, kobieta, która po zdradzie męża Andrzeja przygarnia zwierzęta, a jej "gospodarstwo" składa się głownie z psów. Oczywiście nie jest to główny wątek tej opowieści, ale jakże ważny i urokliwie pokazany. 

Autorka pokazuje, jak ważny jest brak wydawania osądów i jednocześnie jak szybko wprowadzamy je w czyn. Niezwykła opowieść o ludziach, zwierzętach, asymilacji i próbach przekonania do siebie nie tylko psa. Czy człowiek "z przeszłością", może namącić w życiu kobiety, dla której niedane małżeństwo jest zamkniętym rozdziałem pod tytułem FACECI"? Czy weterynarz Krzysztof ma wielkie szanse w zagoszczeniu na dłużej w jej życiu. To historia dla tych, którzy mają serce i kierują się sercem, również myśląc o "braciach mniejszych". 

"Zostań do rana" to niezwykle urzekająca historia, napisana pięknym językiem, ale napisana z humorem i dystansem. Książkę przeczytałem w kilka godzin, nie potrafiłem oderwać się od perypetii Barbary i jej świata. Są tutaj zawarte ważne prawdy życiowe, o których czasami powinniśmy sobie przypominać i doskonale, że znajdują się pisarze, potrafiący je przekazać w taki właśnie sposób. Serdecznie polecam.

Książka ukaże się nakładem Wydawnictwa Literackiego. Dostępna w księgarniach od 26 października 2017 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...