Krzysztof Mizera, Justyna Mizera - "Dietetyka sportowa. Co jeść, by trenować efektywnie"

Z książką wiązałem duże nadzieje, gdyż dietetyka, w tym również sportowa, należy do kręgu moich zainteresowań. Okazało się, że ta pozycja jest pozycją wartościową, ale momentami wydawało mi się, że jestem na wykładzie dla studentów. Autorzy piszą o sprawach ciekawych, zawierających wiedzę nie tylko dla osób aktywnych sportowo, ale jest w tych tekstach zbyt dużo wiedzy ogólnej, już mi znanej. Po autorytetach w tej dziedzinie spodziewałem się o wiele więcej, co nie sprawia, że książka nie zasługuje na uwagę. 

Książka podzielona została na osiem rozdziałów, a każdy zawiera podrozdziały, które mówią o konkretnym temacie, a przecież żywienie przy aktywności sportowej to temat rzeka. Autorzy idą dalej, zgłębiając tematy i tutaj wielki plus. W książce widać zaangażowanie i wielką wiedzę tematyczną, Stosowanie się do zaleceń piszących bez wątpienia pomoże każdemu w osiągnięciu zamierzonych rezultatów w wyglądzie, jak i w sportach. 

 Podsumowując to wartościowa lektura, ale polecam ją głównie osobom, które nie miały wcześniej styczności z tematem żywienia w aktywnym życiu sportowca. Wielkim zaskoczeniem było dla mnie podanie przykładu diet pod konkretne wyczyny sportowe jak kolarstwo dla przykładu biegi. Książka bez wątpienia spotka się z ciepłym przyjęciem, gdyż napisana jest w sposób wyczerpujący tematykę. Bez wątpienia coś dla siebie znajdą w niej również zaawansowani znawcy diet. Z pewnością byłą to jedna z najważniejszych książek w tej tematyce w roku 2017. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...