Konkurs urodzinowy

 Nadszedł ten czas. Według najnowszych informacji premiera mojej powieści "Trzy razy miłość" będzie miała miejsce 1 marca, więc stosunkowo niedługo. Zależy mi na tym, aby zwyciężczyni otrzymała nagrodę - książkę przed Dniem Kobiet.

 Nie bawię się w regulaminy itd. Wybrana osoba otrzyma egzemplarz książki papierowej. Co trzeba zrobić, aby otrzymać egzemplarz? Zwyczajnie zgłosić się. Dnia 2 marca w ciągu dnia ogłoszę zwycięzcę, a ten musi w ciągu doby przesłać mi swoje dane do wysyłki. To jest mój jedyny warunek - 24 godziny od ogłoszenia. W przeciwnym razie dokonam kolejnego losowania, wykluczając osobę, która nie prześle swoich danych. 

 Nie wymagam wykonywania żadnych zadań itd. Wystarcza mi to, że jesteś czytelniczką tego, co piszę. Oczywiście będzie mi miło, jeżeli po lekturze podzielisz się wrażeniami z lektury na portalach społecznościowych i na Lubimy Czytać. 

 Ostatnia sprawa to losowanie. Musicie uwierzyć w moją uczciwość. Zgodnie z listą osób zgłoszonych, powstanie liczba numerków. Każde zgłoszenie będzie miało przyporządkowany konkretny numer na fan page i na blogu. Przewidziane są dwie nagrody ze względu na dwa miejsca, w których organizowany jest konkurs. Powtórkę losowania przewiduję tylko w przypadku niezgłoszenia się wylosowanej osoby po nagrodę. Świadkiem losowania będzie mój labrador :-) 

 Pewnie jak zwykle napisałem wszystko chaotycznie, ale te typy tak mają. Tak więc zapraszam do zgłoszeń i dziękuję za czytanie bloga. Życzę wszystkim powodzenia :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...