Agnieszka Pietrzyk - "Porwanie"

 Kolejne, wielkie objawienie w rodzimej literaturze. Książka przeszła moje wszelkie oczekiwania. Porwanie jest opowieścią kryminalną, ale jej dopełnieniem jest opowieść pełna zwrotów akcji i napięcia. 

Zgodnie z tytułem mamy do czynienia z porwaniem dziecka. To co na pozór miało być prostym zabiegiem, mającym na celu zdobycie określonego okupu, zamienia się w grę z psychopatycznymi porywaczami. Na pozór nic nie znaczące wątki zazębiają się, tworząc zaskakujące informacje. 

  Zaczyna się gra z czasem, gdy porywacze wysuwają absurdalne wnioski, tudzież wszystko jest inne, niż w planach. Połączenie czasów PRL z teraźniejszością. P pewnych sprawach się nie zapomina, ale usunięcie teczki i wyczyszczenie kat z pewnością pomoże.

 Agnieszka Pietrzyk zaserwowała mi niezwykle emocjonującą i pełną napięcia opowieść, dojrzałą, pełną wątków, które zostają mistrzowsko zamknięte. Całości dopełniają polskie realia, co pomaga czytelnikowi identyfikować się z czytelnikiem. To bez wątpienia najlepszy, polski kryminał, jaki było dane mi przeczytać. Pomysł na fabułę został zrealizowany do pełna, w sposób profesjonalny. Autorka wykazuje się znajomością terminologii kryminalnej, procesami śledczymi itd. To kryminał na światowym poziomie, zasługujący bez wątpienia na szerokie zainteresowanie koneserów gatunku. Polecam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...