Hulda Regehr Clark - "Kuracja życia metodą dr Clark"

 Pewnie nie dane by mi było przeczytać tę książkę, gdyby nie fora dotyczące medycyny alternatywnej. To tam przeczytałem o zepperze - urządzeniu, które według autorki książki zabija bakterie, wirusy, pasożyty, przewlekłe zakażenia, HIV, AIDS i raka. Poszukałem ten przyrząd na Allegro i moje zdumienie nie miało granic - dwie rurki przewodzące prąd, bateria 9V i prosty układ elektroniczny. W książce jest instrukcja, jak zrobić samemu taki "przyrząd".
 Ale przecież chodzi o samą książkę. Gruba, ponad 470 stron zawiera opis działania przyrządu, jego budowę, następnie opis pasożytów i skażeń, następnie jednostki chorobowe, wiedza na temat jedzenia, zmiany w  życiu i inne ogólnie znane fakty znane z medycyny ogólnej.

 Na forach przeważają opinie, że zapper działa na zasadzie plabeco. Są również tacy, którym terapia prądem pomogła. Na uwagę zasługuje fakt, że urządzenie Huldy Clark przechodzi wiele zmian, często jest modyfikowane i spotkałem się z opiniami, że niektóre aparaty  mogą wręcz być niebezpieczne. Podsumowując jak zawsze trzeba zachowań trzeżwośc umysłu i daleko idący dystans.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...