Napoleon Hill - "Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces"


Według opisu książka jest klasycznym poradnikiem na to, jak stać się bajecznie bogatym, tak naprawdę korzystać z mocy własnego umysłu, aby podporządkować sobie własne życie. Poradnik motywacyjny przypomina mi słynny "Secret". Założenia są zbliżone. Każdy rozdział poparty jest konkretnymi przykładami. 
 Książka zawiera konkretne kroki, mające przybliżyć nas do bycia bogatymi. Trzynaście kroków, gotowe przepisy na sukces. 
Ogólnie czyta się to dobrze, ale ja chyba wyrosłem  z wiary w cuda. Wierzę, ze sukces zawdzięczam wyłącznie ciężkiej pracy i samodyscyplinie. 
 Książka poniekąd pomaga otworzyć się na autorefleksję, co bez wątpienia jest ważnym elementem pracy nad sobą. 
 Plusem jest piękne wydanie w twardej oprawie i mamy wstążkę, pełniąca rolę zakładki.
 Książka jest wydawana na świecie od kilkudziesięciu lat i nadal cieszy się wielkim zainteresowaniem. Doczekała się ponad czterdziestu wznowień. niektórzy traktują ją jak biblię motywacyjną. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...