Kolejna premiera mojej nowej powieści oraz zaproszenie na konkurs

Szanowni Czytelnicy
"Zagubione życie" wchodzi powoli do księgarni. Z nieukrywaną radością sprawdziłem, że wszystko zaczyna nabierać kolorów. Chwilę temu odkryłem, że księgarnia nieprzeczytane.pl ma książkę w cenie 19,56 zł. Taniej już nie będzie, tym bardziej na początku. Dlatego jeżeli ktoś jest zainteresowany zakupem, to serdecznie zapraszam. Z przyjemnością odkryłem również, że w kilku miejscach organizowane są konkursy, a do wygrania jest moja nowa powieść. Zapraszam. Poniżej linki do księgarni, oraz do konkursu.

https://www.nieprzeczytane.pl/szukaj?q=zagubione+zycie&submit.x=0&submit.y=0&result=1&utm_source=tabela&utm_medium=2018&utm_campaign=granicepl

https://www.granice.pl/konkurs/wygraj-ksiazke-zagubione-zycie/1927




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...