Alicja Grzesiak - " Terapia duszy. Przywrócenie jej związku z ciałem"


Kilka dni temu udałem się na otwarcie nowej księgarni Book Book, powstałej na miejscu dawnego Matrasa. Wszedłem bez konkretnych planów, a wyszedłem z tą książką, będącą na półce z mocno przecenionymi pozycjami. Tak oto stałem się właścicielem książki, która otworzyła moje doznania na nowe, zupełnie nieznane mi metody terapeutyczne. Sama autorka wydaje się być osobą niezwykle kompetentną, a po lekturze wiem, że tak jest. Książka składa się z siedmiu głównych części, a każda zawiera podpunkty. Autorka skupia się głównie na metodzie Davida Hawkinsa, która może wydać się być kontrowersyjna. Technika uwalniania emocji i trans generatywny. Może brzmieć obco, ale po zapoznaniu się tak nie jest. Autorka w większej części skupia się na teorii, ale mamy również coś własnego, czyli fragmenty rozmów z jej terapii z pacjentami. 

 Autorka przekonała mnie do tej metody dzięki rzetelnej wiedzy, którą popiera konkretnymi tytułami i cytatami z bibliografii. Na mnie największe wrażenie zrobiły same terapie. Rozmowy z pacjentami wydają się być proste, ale zarazem skuteczne. Lektura tej książki przyniosła mi wiele odpowiedzi na pytania, a ja sam z przyjemnością zapoznam się z książkami guru pani Grzesiak, czyli Davida Hawkinsa. Polecam tym, którzy chcą poczuć i zobaczyć więcej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...