Katarzyna Gurnard - "Pani Henryka i morderstwo w pensjonacie"

 Bardzo chcę podziękować autorce tej opowieści oraz narratorce audiobooka , Pani Elżbiecie Kijowskiej, za upiększenie mi wrażeń, które ta historia mi przyniosła. Książkę wysłuchałem w formie abonamentu, z jakiego korzystam i jestem zachwycony. Katarzyna Gurnard pisze pięknie w ojczystym języku, każde zdanie to wielka przyjemność w odbiorze, a po lekturze czuje się wielki niedosyt. 

 Opowieść jest rzecz jasna kryminałem, ale tutaj sprawa trupa nie jest najważniejsza. Sam skupiłem się na perypetiach emerytki, która po otrzymaniu nieoczekiwanego spadku po nieżyjącej krewnej z Anglii wyjeżdża na luksusowe wakacje, w czasie których ginie pokojówka. Starsza pani postanawia działać na własną rękę i niewiele jest w stanie ujść jej uwagi. Trzeba przyznać, że pani Henryce nie brak przebiegłości i polotu. 

 To historia, przy której można się zrelaksować i zapomnieć o rzeczywistości. Gurnard dobrałą ciekawe postacie i samo tło, a do tego głos pani Kijowskiej, który mogę słuchać na okrągło. Skądinąd wiem, że lektorka i wspaniała autorka będzie nagrywała również moją powieść "Trzy razy miłość", co nie ukrywam, jest dla mnie wielkim wyróżnieniem i czekam z niecierpliwością na efekty finalne. A płyta w formacie mp3 ukaże się po koniec stycznia. Książkę oczywiście będzie można również osłuchać w ramach abonamentu na wybranych platformach. 

"Pani Henryka i morderstwo w pensjonacie" to ciepła, piękna opowieśc, po którą warto sięgnąć, bez względu na to czy w formie czytanej, czy słuchanej. Serdecznie polecam. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...