Michelle Obama -"Becoming. Moja historia"

 
Książka została wysłuchana w interpretacji agaty Kuleszy i uważam, że wydawca poczynił dobry krok, kiedy zdecydował się na nagranie przez tą aktorkę. Czasami mam wrażenie, że aktorzy muszą być dobrani pod dany utwór, inaczej książka na tym traci. W tym przypadku zyskuje. 

 "Becoming. Moja historia" to wielogodzinna opowieść o życiu pierwszej damy Michelle byłego prezydenta Baracka Obamy. Poruszyła mnie ta historia, która otwarła mi furtkę do zaczarowanego ogrodu życia tej niezwykłej kobiety którą osobiście wysoko cenię za inteligencję i otwartość na człowieka. Nie wiem, na ile Michelle pisała tę książkę z potrzeby serca, a na ile pod publikę, ale wyszło idealnie. Szczegółowo poznajemy jej dzieciństwo, czasy edukacji, pierwsze fascynacje i zauroczenia. Podoba mi się, że nie koloryzuje swojej osoby, ale pokazuje siebie jako normalną kobietę. Jest ludzka, a po wysłuchaniu audiobooka przekonałem się, że warto mieć pod ręką egzemplarz papierowy. To taki motor napędowy do własnego sukcesu. Polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...