Wyjaśnienia

Drodzy Czytelnicy

 Zdaję sobie sprawę z faktu znikomego udziału w prowadzeniu tego miejsca. Jak wiecie, albo nie, na fb oprócz facebooka mam dwa fanpages. Są to "Piotr podgórski -profil autorski" oraz zamknięta grupa "Świat książek Piotra Podgórskiego". Ten ostatni prowadzą dwie fantastyczne kobiety. Mam również odpowiednik  bloga pisany inaczej. 

 Jest mnie tutaj mniej, gdyż cześć wie, że zmagam się z chorobą. Przed światem udaję, że jest w porządku, ale w środku przeżywam gehennę. Do tego we wrześniu ukazuje się moja trzecia powieść pod tytułem "Błękitna wdowa", a w grudniu światło dzienne ujrzy tekst, jaki napisałem kilka lat temu, bliski mojemu sercu, czyli "Anathema". Blurba na okładkę napisała moja ukochana pisarka i lekarka, Ałbena Grabowska,a  wstęp napisał dr Łukasz Fidos -emerytowany pracownik Polskiej Akademii Nauk. 

Obiecuję poprawę i częstsze spotykanie się z Wami tutaj, miejscu, które jest mi bliskie. Gdyby ktoś chciał się skontaktowac, o coś zapytać, to śmiało. Adres mailowy jest dostępny na stronie, albo poprzez wiadomości na facebooku.

Serdecznie Was pozdrawiam i dziękuję za obecność. A na koniec okładki książek, które zobaczą światło dzienne już wkrótce. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...