Wielki Buk o mojej najnowszej powieści

 Dzisiaj trochę nietypowo, gdyż niekwestionowana dama literackiej blogosfery opowiada o mojej czwartej powieści "Anathema". Nie ukrywam, że jest to mi opowieść najbliższa i bardzo, bardzo osobista. Odkąd ją napisałem, czyli od kilku lat, biłem się z myślami, czy oby na pewno powinna ujrzeć światło dzienne. Ostatecznie została wydana i odzew jest pozytywny. 

 Ja zapraszam do video recenzji oraz na konkurs, który blogerka przygotowała w moim wydawcą, czyli WasPos. Serdceznie zapraszam do obejrzenia recenzji oraz udziału w konkursie.

https://www.youtube.com/watch?v=NQP4J_bb6C8

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...