Harlan Coben - "Niewinny"

 


Cenię autora nie tylko za doskonały warsztat, jaki reprezentuje, ale również za to, jaką tematykę porusza. Zawsze dostarcza czytelnikowi wielkich emocji  i sprawia, że ten szaleje z ciekawości, co wydarzy się dalej. Do tego tematy, które porusza w swoich książkach są niebanalne i zawsze doprowadzają do niezwykłych zakrętów akcji. 

 " Niewinnym" poznajemy historie ludzi, których życie pokazuje nieliniowo, wprowadzając aurę tajemniczości. Czy osoby które znamy są z pewnością tymi, za które je uważamy? Co jest granicą oszustwa a co jest prawdą w świecie, a jakim przychodzi nam żyć? Historia tytułowego "Niewinnego" nie jest wszystkim, co tutaj znajdziemy. Ta powieść to kolejne wielkie dzieło pisarza, którego książek nie da się streścić albo opowiedzieć, gdyż jest to prawie obrazoburcze. Przeczytałem książkę, a po niej obejrzałem miniserial i mam dylemat, co mogę napisać. Dla mnie to doskonała opowieść z wielu przyczyn. Warstwy psychologiczne, pokazane zachowania ludzi, których nie można zmienić i brak możliwości wyboru. Przypadkowa śmierć i pokuta na całe życie. Czy karma naprawdę wraca? O tym przekonamy się w tej książce. Polecam książkę i serial na Netflixie. 

Za egzemplarz dziękuję Wydawnictwu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...