Pozdrowienia znad morza

 Powoli wracam do Waszych blogów, recenzji i wszystkiego innego. Sam nadal "walczę"  z moją drugą powieścią. Niestety, pisałem ją w kawałkach i teraz muszę poskładać w całość. Z tego powodu również dojrzewa we mnie myśl zapisania się na internetowy kurs kreatywnego pisania. Z pewnością te warsztaty wiele mnie nauczą. Wracam również do wywiadów z pisarzami, tymi bardziej lub mniej znanymi. Brakowało mi blogowego świata i wszystkiego, co się wokół niego dzieje. Miło jest tutaj wracać, czytać, komentować.Wspaniale jest tutaj mieć własny kawałek przestrzeni, uprawiać go, patrzeć jak wzrasta na tym poletku ziarno słowa. A póki co pozdrawiam z Sopotu, niestety zimnego. Dla mnie to raj na ziemi, niezależnie od pogody.


10 komentarzy:

  1. Miłego wypoczynku, lepszej pogody i udanego składania fragmentów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja książka na razie jest tylko w mojej głowie ...wszystkiego dobrego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. lata nie byłam w Sopocie, a chętnie bym się wybrała [niezależnie od pory roku]
    życzę powodzenia w składaniu książki w jedną całość i witam z powrotem w blogosferze ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Morze.. Zazdroszczę wyjazdu. A co do książki to czekam niecierpliwie na jej premierę:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama dopiero wróciłam z własnego raju na ziemi (znad innego, nieco cieplejszego morza), więc znam ból rozstania. Życzę dobrej weny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wypoczynku :) ja też uwielbiam Sopot o każdej porze roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam serdecznie,złap dużo drogocennego jodu i łap natchnienie na molo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam się że nie byłam nad naszym morzem, życzę Ci udanego wypoczynku, skoro pogoda nie ma dla ciebie znaczenia i jak najszybszego poskładania książki.

    OdpowiedzUsuń
  9. No prosze, toz to za miedza ... pozdrawiam zza granicy Sopotu, pochmurno ale tez i slonecznie i deszczowo dzis bylo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrowienia z Tczewa! Studiuję w Sopocie.

    OdpowiedzUsuń

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...