Zapowiedź

 Ostatnimi czasy prawie każdego dnia otrzymuję propozycje zarówno od wydawców, jak i od osób prywatnych w sprawie przeczytania ich książek, napisania o nich na blogu itd. Niestety, muszę konsekwentnie odmawiać.    

 Wczoraj otrzymałem maila od wydawnictwa "X". Miła pani, która raczyła do mnie napisać, zaproponowała książki dla mnie, dla zwycięzców konkursów (czasami z autografem autora), oraz co najważniejsze tłumaczenie i wysyłanie wywiadów do zagranicznych pisarzy. Jakie wydawnictwo, jacy autorzy i co jeszcze czeka czytelników bloga i fan page? O tym wkrótce. Zdradzę tylko, że nie będzie to literatura anglojęzyczna. 

 Podsumowując - takiej oferty nie mogłem odrzucić. Bedzie się działo, oj będzie. Wkrótce wyjawię nazwę wydawnictwa, a dodam tylko, że ich książki są niezwykle popularne za granicą i w naszym kraju. Z pewnością będzie o co walczyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szanowny czytelniku. Jeżeli masz jakieś zapytanie lub też chcesz się ze mną podzielić spostrzeżeniami to proszę o kontakt mailowy, gdyż rzadko odpisuję na komentarze pod postami. Proszę o wyrozumiałość i dziękuję za obecność w moich skromnych progach. Komentarze anonimowe, wulgarne oraz obrażające innych są kategorycznie usuwane.

Luanne Rice - "Ostatni dzień"

    Sięgając po "Ostatni dzień" miałem wielki apetyty na coś wyjątkowego i coś wciągającego. Od pewnego czasu moje oczekiwania czy...